Onze aanpak
Hoe wij sterke, effectieve verhalen opbouwen,
verbeelden en verspreiden.
Een aanpak met resultaat.
We luisteren en kijken
We beginnen met de belangrijke vragen. Wie wil je bereiken, en vooral waarom? Wat is je doel? We vragen door waar anderen ophouden. Zo komen we tot de echte kern van jouw verhaal.
We vertellen
We bepalen welk verhaal we gaan vertellen, en in welke vorm. Wat is relevant? Hoe zorgen we dat jouw verhaal mensen gaat raken? Zo krijgen we een goede basis om aan de slag te gaan.
We verbeelden
Nu komt de camera erbij. Met passie voor mooi beeld en liefde voor de mensen laten we je verhaal visueel tot leven komen in de gewenste vorm(en).
We verspreiden
Via ons netwerk zorgen we dat jouw content ook werkelijk de juiste mensen gaat bereiken. Niet voor de meeste likes, maar de meeste betrokkenheid en goede conversie.
Samenvatting
We gaan dieper en zorgen dat het echte verhaal in beeld komt- en mensen gaat bereiken. Zo creëren we blijvend resultaat.
Voorbeeld uit de praktijk
Wervingsfilm voor Saval
Het Probleem: Saval had al enige tijd moeite om geschikt personeel aan te trekken en eerdere campagnes leverden te weinig resultaat op.
De strategie: In gesprek kwamen we erachter wat er precies zo leuk is bij Saval. De bedrijfscultuur die persoonlijke ontwikkeling voorop zet.
De oplossing: We hebben twee wervingsfilms gemaakt waarin we drie medewerkers laten vertellen. We laten zien en voelen hoe zij hun functie ervaren.
Het resultaat: 800 sollicitanten en 60 nieuwe medewerkers binnen 60 maanden. Tegen 90% lagere kosten. De wervingsfilms zijn meer dan 250.000 maal bekeken.
De strategie: In gesprek kwamen we erachter wat er precies zo leuk is bij Saval. De bedrijfscultuur die persoonlijke ontwikkeling voorop zet.
De oplossing: We hebben twee wervingsfilms gemaakt waarin we drie medewerkers laten vertellen. We laten zien en voelen hoe zij hun functie ervaren.
Het resultaat: 800 sollicitanten en 60 nieuwe medewerkers binnen 60 maanden. Tegen 90% lagere kosten. De wervingsfilms zijn meer dan 250.000 maal bekeken.
Voordelen van werken met True Fiction
Gevoel voor mensen
Vanuit onze antropologische benadering staan mensen altijd centraal. Daardoor vertellen we echte verhalen die een gevoel kunnen overbrengen.
Strategische diepgang
We komen niet 'even snel' een campagne doen. We zorgen dat de echte pijnpunten boven water komen. Zodat de content effectiever wordt.
Complete ontzorging
We gaan verder dan alleen het ontwikkelen van kwalitatief hoogwaardige videocontent. In samenwerking met onze partners kunnen we totale (her)positionerings-, merk-, reputatie- en communicatiestrategieën ontwikkelen en implementeren.